} function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Mina mål i dressyren 2012

Dessa mål har jag och Ingrid satt upp för Mimmi och mig detta året.

- börja rida L:B-program, träning (redan börjat) och tävling

- till hösten, börja träna L:A-program ev. starta L:A i någon klubbtävling

Detta är mål vi ska sträva efter, att vi ska börja rida L:B-program är så gott som bestämt, känns dags för det nu. Börjar med L:B1 och får känna hur det känns.
Att börja rida L:A är såklart ett stort kliv från L:B, större än från L:C till L:B, enligt mig. Men detta är något bra att sträva efter och påvägen kommer vi få mycket ny kunskap och Mimmi kommer muskla på sig bra. Om ingenting kommer i vägen tror jag inte att det är helt omöjligt att börja rida L:A-rörelser ev. program till hösten!
Vad har ni för mål med era ponnyer/hästar 2012?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress, så vi kan kolla din fina blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0